Ahhoz, hogy webáruházunk szolgáltatásait használni tudja, regisztrálnia kell a honlapon és minden szolgáltatás folyamatához szükséges információt meg kell adnia: név, telefonszám, e-mail cím, lakcím, szállítási cím, számlázási adatok. Amennyiben különös igényei vannak a számlázást illetve a szállítást illetően, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:
E-mailen: info@pandafood.hu
A regisztrációs folyamat befejeztével e-mailben értesítjük Önt, hogy kérjük ellenőrizze adatait
Bármikor módosíthatja személyes adatait, csupán rá kell kattitson a "PandaFood fiókom" címkére.
A regisztrációt követően e-mail címe és jelszava használatával jelentkezhet be.
Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kérhet új jelszót, melyet az Ön e-mail címére küldünk el, majd újra bejeletkezve módosíthatja azt.
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük/használjuk. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
Mivel üzletünkben termékeink bő választékban találhatóak, ezért fő és alcsoportokra osztottuk őket.
Az oldal felső részén találhatóak főmenü alatt a főbb kategóriák, amennyiben Ön kiválaszt egy fő kategóriát a a képernyő bal oldalán megjelennek az al kategóriák, majd a termék.
Valamelyik alkategória kiválasztásakor közepén megjelennek a termékek, majd minden termék fotója és ára. Itt lehet megjelölni a megvásárlásra szánt terméket illetve a mennyiségeket, majd a bevásárló listához hozzáadni.
Egyéb módon is megtalálhatja a keresett terméket:
A "My Cart" címkére kattintva bármikor lehetőség van a kosár tartalmának megjelenítésére, módosíthatja a mennyiséget, vagy kitörölhet terméket a kosárból.
A kosár tartalmának megtekintését követően, a rendszer a rendelés megerősítését kéri a következő lépésekben:
A vásárlás során lépegethet a vásárlás menetének különböző szakaszai között, mindig a megfelelő cimkére kattintva.
A kiszállítást megelőzően lehetősége van törölni rendelését, küldhet egy rendelés lemondó nyilatkozatot vagy hívhatja ügyféltámogató központunkat. Mindkét esetben hivatkozzon a rendelés számára, melyet a visszaigazolásban küldtünk meg Ön részére.
Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.
A Szolgáltatót elállási jog illeti meg abban az esetben is, ha a VEVŐ a megrendelt termék átvételét megtagadja a kiszállításkor. Ha az Ügyfél Fogyasztónak minősül, a termék átvételének megtagadását a Szolgáltató a Fogyasztót megillető elállási jog (8. fejezet) gyakorlásának tekinti, ha a Fogyasztót megillető elállási jog gyakorlásának feltételei fennállnak.
Amennyiben a VEVŐ megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles 12 órán belül emailben: info@pandafood.hu jelezni felénk az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem indokolja az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek a VEVŐT terhelik.
Kettő különböző fizetési lehetőség közül válaszhat, a kiszállított termékek és a szállítási díj számlájának rendezése érdekében: