Ahhoz, hogy webáruházunk szolgáltatásait használni tudja, regisztrálnia kell a honlapon és minden szolgáltatás folyamatához szükséges információt meg kell adnia: név, telefonszám, e-mail cím, lakcím, szállítási cím, számlázási adatok. Amennyiben különös igényei vannak a számlázást illetve a szállítást illetően, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:
Telefonon:
E-mailen:
A regisztrációs folyamat befejeztével e-mailben értesítjük Önt, hogy kérjük ellenőrizze adatait, ezt követően fiókja aktiválásra kerül. Erre adatvédelmi okokból van szükség.
Bármikor módosíthatja személyes adatait, csupán rá kell kattitson a "PandaFood fiókom" címkére.
A regisztrációt követően e-mail címe és jelszava használatával jelentkezhet be.
Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kérhet új jelszót, melyet az Ön e-mail címére küldünk el, majd újra bejeletkezve módosíthatja azt.
Mivel üzletünkben termékeink bő választékban találhatóak, ezért fő és alcsoportokra osztottuk őket.
Az oldal felső részén találhatóak főmenü alatt a főbb kategóriák, amennyiben Ön kiválaszt egy fő kategóriát a a képernyő bal oldalán megjelennek az al kategóriák, majd a termék.
Valamelyik alkategória kiválasztásakor közepén megjelennek a termékek, majd minden termék fotója és ára. Itt lehet megjelölni a megvásárlásra szánt terméket illetve a mennyiségeket, majd a bevásárló listához hozzáadni.
Egyéb módon is megtalálhatja a keresett terméket:
A "My Cart" címkére kattintva bármikor lehetőség van a kosár tartalmának megjelenítésére, módosíthatja a mennyiséget, vagy kitörölhet terméket a kosárból.
A kosár tartalmának megtekintését követően, a rendszer a rendelés megerősítését kéri a következő lépésekben:
A vásárlás során lépegethet a vásárlás menetének különböző szakaszai között, mindig a megfelelő cimkére kattintva.
A kiszállítást megelőzően lehetősége van törölni rendelését, küldhet egy rendelés lemondó nyilatkozatot vagy hívhatja ügyféltámogató központunkat. Mindkét esetben hivatkozzon a rendelés számára, melyet a visszaigazolásban küldtünk meg Ön részére.
Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.
A Szolgáltatót elállási jog illeti meg abban az esetben is, ha a VEVŐ a megrendelt termék átvételét megtagadja a kiszállításkor. Ha az Ügyfél Fogyasztónak minősül, a termék átvételének megtagadását a Szolgáltató a Fogyasztót megillető elállási jog (8. fejezet) gyakorlásának tekinti, ha a Fogyasztót megillető elállási jog gyakorlásának feltételei fennállnak.
Amennyiben a VEVŐ megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles 12 órán belül emailben: info@pandafood.hu jelezni felénk az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem indokolja az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek a VEVŐT terhelik.
Kettő különböző fizetési lehetőség közül válaszhat, a kiszállított termékek és a szállítási díj számlájának rendezése érdekében: